فروش چرم و پوست در بهارستان

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


بدون شک شروع هر کسب ‌و کاری علاوه بر مزایایی که به همراه دارد، مشکلات کوچک و بزرگی را نیز به بار می‌آورد. هر چند این مشکلات برای افرادی که با اراده محکم پا به این عرصه گذاشته‌اند، موضوعی قابل حل است.. از مشکلات خاص راه‌اندازی کارخانه چرم سازی می‌توان به مواردی چون مسایل اخذ مجوز، خطرات ناشی از است.فاده از تجهیزات برشی مخصوص چرم، است.هلاک تجهیزات چرم سازی، مشکلات اخذ تسهیلات و رقابت با برندهای تقلبی چرم اشاره کرد.

در کشور ما چرم سازی یک صنعت محبوب و معتبر به شمار می رود و این صنعت جایگاه ویژه ای در کشور دارد . قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده شده است. . و کشور ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می رود ودر تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر در رتبه بالایی قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. در واقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده ‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما متاسفانه در نهایی شدن محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی رشد چشمگیری نداریم.

در اولین مرحله پوست ها نمک سود می شوند سپس آب سرد از روی پوست های نمک سود شده عبور داده می شود تا نمک ها در آب حل میشود. با اینکار پوست مقداری آبدار و تا حدودی پروتئین ها به همراه خون موجود در پوست خارج می شود. پروتئین های موجود در پوست باید گرفته شود تا هم کیفیت چرم بالا رود و هم از فاسد شدن آن جلوگیری شود.



( فروش ) های دیگر