فروش چرم و پوست در تهران

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


این کارخانه که اولین کارخانه چرمسازی در ایران بود، سال فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان تولیدات این کارخانه به کفش، پوتین‌های نظامی و سوارکاری محدود می‌شد. جالب است. بدانید که محصولات چرمی این کارخانه صادر نیز می‌شد؛ سفره چرمی که این روزها در گاوصندوق هتل پولمن در شهر پولتای ایتالیا نگهداری می‌شود، این موضوع را اثبات می‌کند.

ضخامت و توانایی تحمل هر چرمی با یکدیگر متفاوت می باشد. چرم را می توان از پوست پستانداران و حتی خزندگان نیز تهیه کرد. اغلب چرم از پوست گاو، گوسفند و بز تهیه می شود، ولی از پوست حیواناتی همچون شتر، اسب، کانگورو، شتر مرغ، خوک، مار، مارمولک، کروکودیل، تمساح و حتی از پوست کوسه نیز می توان چرم ساخت. بسته به کاربردی که چرم دارد انواع و اقسام مختلف پوست وجود دارد و هر کدام از لحاظ ظاهری و کاربرد متفاوت هستند.

برند چرم درسا به عنوان یک برند لاکچری در کشور ایران شناخته می‌شود که مشتریان آن بیشتر قشر مرفه جامعه هستند. تمرکز برند درسا روی شیک بودن و جنبه مجلل بودن محصولات این شرکت می‌باشد. همچنین برند درسا با شناخت مخاطبان خود در سرتاسر ایران و مطالعه درباره سبک زندگی انسان در عصر جدید،توانست با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کند. این مجموعه با همکاری و ارتباطی که با برند‌های ‌خارجی و مطرح دنیا مانند برند سواروسکی دارد جایگاه ویژه ای در اذهان عمومی پیدا کرده است..



( فروش ) های دیگر