فروش چرم و پوست در جنوب تهران

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.


البته با وجود این کمبودها صنعت چرم سازی ایران تمام تلاش خود را برای رسیدن به است.انداردهای موسسات بین‌المللی به کار گرفته است. و این روزها شاهد تولید محصولات است.اندارد زیادی در ایران هستیم. از این رو امیدواریم گذشت زمان به جایگاه ایران در بازار جهانی نیز کمک کند.

برند چرم درسا به عنوان یک برند لاکچری در کشور ایران شناخته می‌شود که مشتریان آن بیشتر قشر مرفه جامعه هستند. تمرکز برند درسا روی شیک بودن و جنبه مجلل بودن محصولات این شرکت می‌باشد. همچنین برند درسا با شناخت مخاطبان خود در سرتاسر ایران و مطالعه درباره سبک زندگی انسان در عصر جدید،توانست با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کند. این مجموعه با همکاری و ارتباطی که با برند‌های ‌خارجی و مطرح دنیا مانند برند سواروسکی دارد جایگاه ویژه ای در اذهان عمومی پیدا کرده است..

 ما هرگز نمی توانیم بفهمیم که صنایع از کی و از کجا شروع شده ،ولی می توانیم بپذیریم که کانون عمده صنعت و هنر در آسیای مرکزی و نواحی اطراف آن که ایالات و عشایر ایران از آن جمله اند بوجود آمده است. . پیشرفت روشهای صنعتی ، چه مدیون تکامل تدریجی باشد ، چه مدیون اختراعات ، به هرحال نتیجه زحمات دسته جمعی مردمی است. که پیوسته متراکم تر می شود ، و هر نسل تجارب پیشینییان خود را به ارث می برد و پیشرفت صنعتی نتیجه آن تجارب است. .



( فروش ) های دیگر