فروش چرم و پوست در دیزین

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

تله سیژها که در واقع صندلی‌های ایمنی هستند که از ایستگاه‌های رفت و برگشت مدیریت می‌شوند تنها فرقشان با تله کابین از نظر تعداد و نداشتن کابین است.. انواع تله سیژهای پیست اسکی دیزین، «تله سیژ قله» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸ متر و «تله سیژ چمن» با طول متر و ارتفاع ۵ متر است..

پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.


چرم مشهد در سال ۵ با اهداف گوناگونی از جمله اشتغال‌زایی در تولیدات چرمی، جلوگیری از خروج ارز و خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در کشور ایران شکل گرفت. این برند خیلی زود توانست با محصولات باکیفیت خود جایگاه خوبی را در بین مردم کسب کند.

در ایران موضوع واردات تاثیر چندانی بر صنعت چرم سازی و پیش‌روی این حرفه ندارد. در واقع مواد اولیه پوست خام در کشور ما موجود است.؛ بنابراین گسترش این حوزه کمک زیادی به اقتصاد ملی و تولیدات داخلی می‌کند. اما این قاچاق است. که نمی‌گذارد این روند به شکلی درست پیش برود.

تقریبا نمی‌توان تولیدکننده‌ای را پیدا کرد که از قانون‌های زائد و سخت‌گیری‌های ‌بیش از حد در زمینه اخذ مجوزهای قانونی کسب و کارهای مختلف گله‌مند نباشد. با این حال تولیدکنندگانی که می‌خواهند موفق باشند، با در نظر گرفتن تمامی این جوانب و گذراندن آموزش‌های ‌لازم در کنار هدایت و پشتیبانی کارشناسان حوزه صنعت چرم، می‌توانند به راحتی با رفع این موانع به کار تولید و برندسازی مشغول شوند.



( فروش ) های دیگر