فروش چرم و پوست در رودهن

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

این منطقه به دلیل داشتن باغات و طبیعتی زیبا، از گذشته مکانی برای است.راحت پایتخت‌نشینان بوده و هست. بکر بودن و دسترسی راحت از دلایل توریستی خیز بودن رودهن است. و در سالهای اخیر مهاجرت از سوی پایتخت به شهر رودهن به چند برابر افزایش پیداکرده و این منطقه امروزه به محلی برای زندگی افرادی که از شلوغی و آلودگی فراری هستند تبدیل‌شده است.. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان، هرساله پذیرای گردشگران فراوانیست. 


اقوام ایرانی از همان ابتدا از پوست حیوانات در تولید انواع پوشاک، کفش شکارچیان و حتی جنگجویان است.فاده می‌کردند. اما این تنها نشانه‌های محصولات چرمی در دوران باستان ایرانیان نیست؛ بازمانده‌هایی از افسار و یراق‌آلات چرمی حیوانات نیز نشان از گستردگی است.فاده از چرم در دوران باستان ایران دارد. جالب اینجاست که از چرم در ساخت ظروف و حتی تزئینات مراسم‌های مختلف نیز است.فاده می‌کردند.

اما چرا باید تولیدات محصولات چرمی با پوست گاو درصد کمتری در مقایسه با پوست گوسفند داشته باشد؟ فکر می‌کنید با این حجم از تولید پوست در کشور چه چیزی جایگاه ما را در عرصه جهانی پایین می‌آورد؟ وقت آن رسیده است. که دقیق‌تر به این موضوعات بپردازیم.

پس از مرحله آهک دهی، لازم است. که تمامی بافت های غیرضروری پوست، حذف شوند. در این مرحله با است.فاده از دستگاهی به نام لش‌بر، گوشت ها و دیگر بافت های اضافی باقیمانده از روی پوست گرفته می شود. همین کار سبب می شود مواد شیمیایی ای که در مراحل بعدی است.فاده میشوند، بصورت یکنواختی به پوست وارد شود.



( فروش ) های دیگر