فروش چرم و پوست در شرق تهران

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


تقریبا نمی‌توان تولیدکننده‌ای را پیدا کرد که از قانون‌های زائد و سخت‌گیری‌های ‌بیش از حد در زمینه اخذ مجوزهای قانونی کسب و کارهای مختلف گله‌مند نباشد. با این حال تولیدکنندگانی که می‌خواهند موفق باشند، با در نظر گرفتن تمامی این جوانب و گذراندن آموزش‌های ‌لازم در کنار هدایت و پشتیبانی کارشناسان حوزه صنعت چرم، می‌توانند به راحتی با رفع این موانع به کار تولید و برندسازی مشغول شوند.

پوست بعضی حیوانات چرب تر است. و ممکن است. طی مراحل قبلی چربی آن حذف نشود. بنابراین نیاز به مرحله ای جداگانه برای حذف چربی دارد. در این مرحله معمولا از هیدروکسید سدیم است.فاده می شود این ماده چربی را به صابون تبدیل می کند و بعد از آن با شستن از پوست جدا می شود.

البته امروزه اولین کارخانه چرمسازی در ایران به یکی از آثار ملی کشورمان تبدیل شده است.. اگرچه امروز از آن کارخانه باشکوه که صنعت قدیمی ایرانیان را به شکلی پیشرفته مجددا در میان ایرانیان رواج داد، چیزی جز ساختمانی با کاربری متفاوت آن باقی نمانده است.، اما همچنان شکوه آن تاریخ صنعت چرم را در ایران نشان می‌دهد.



( فروش ) های دیگر