فروش چرم و پوست در شهر جدید اندیشه

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


شاید هنوز قبول نکرده باشید که چرم تبریز به چه اندازه در میان مردم ایران محبوبیت دارد، اما اگر در جمع بزرگان بنشینید و صحبتی از کفش‌های چرمی به میان آورید، می‌بینید که همچنان کفش‌های چرمی دوست‌دوز تبریزی جایگاه دیگری در میان مردم ایران دارد. این کفش ها نه تنها به دلیل کیفیت چرم تبریز، بلکه به واسطه دوخت ظریف و دوام و طول عمر آن شهره عام و خاص است.. از دیگر محصولات چرمی تبریز که بسیار مورد توجه مردم ایران و البته گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته، کمربندهای چرمی این شهر است..

استفاده از چرم قدمت فراوانی دارد تا جایی که است.فاده از آن به هزاران سال پیش بر می گردد. از دیرباز بشر از پوست حیوانات برای ساخت چرم و تولید پوشاک و البسه است.فاده می کرده است.. و حتی طبق گفته محققان اولین پوشاکی که نسل بشر است.فاده می کرده، از جنس چرم بوده است..

تقریبا نمی‌توان تولیدکننده‌ای را پیدا کرد که از قانون‌های زائد و سخت‌گیری‌های ‌بیش از حد در زمینه اخذ مجوزهای قانونی کسب و کارهای مختلف گله‌مند نباشد. با این حال تولیدکنندگانی که می‌خواهند موفق باشند، با در نظر گرفتن تمامی این جوانب و گذراندن آموزش‌های ‌لازم در کنار هدایت و پشتیبانی کارشناسان حوزه صنعت چرم، می‌توانند به راحتی با رفع این موانع به کار تولید و برندسازی مشغول شوند.



( فروش ) های دیگر