فروش چرم و پوست در شهر قدس

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


آهک کاری یکی از مراحل اصلی تولید چرم در دباغی است.. در واقع آهک یکی از مهم ترین مواد شیمیایی صنعت چرم سازی است.. هدف اصلی آهک زدن جدا کردن مو از پوست است.. چرم هم با مو (برای خز) و هم بدون مو است.فاده می شود. بیشتر چرم ها در دباغی بدون مو هستند. کفش، کمربند، ماشین و مبلمان بدون کرک روی چرم تولید می شود.

پس از دباغی، بیشتر چرم ها ابتدا به طور کامل رنگ می شوند. این کار در مواد رنگزا انجام می شود. برای این منظور چرم را در حمام رنگ در بشکه های دوار غوطه ور می کنند. رنگ اضافی باید آبکشی شود تا از انتقال رنگ از چرم جلوگیری شود. رنگ آنیلین مایع شفافی است. که بدون ایجاد لایه پوششی توسط چرم جذب می شود. تمام انواع چرم جاذب به این ترتیب رنگ می شوند. چرم جاذب با دانه بالا آنیلین نامیده می شود. اما اغلب چرم های رنگدانه شده ابتدا رنگ می شوند. از آنجایی که این رنگ ها شفاف هستند، فقط می توان از آنها برای رنگ آمیزی سایه تیره تر است.فاده کرد. قبلا از رنگ های آزو به عنوان رنگ آنیلین است.فاده می شد. اما است.فاده از رنگ آزو دیگر مجاز نیست زیرا برای سلامتی مضر است..

چرم مشهد در سال ۵ با اهداف گوناگونی از جمله اشتغال‌زایی در تولیدات چرمی، جلوگیری از خروج ارز و خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در کشور ایران شکل گرفت. این برند خیلی زود توانست با محصولات باکیفیت خود جایگاه خوبی را در بین مردم کسب کند.



( فروش ) های دیگر