بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…
در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه میباشد.
با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمتها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.
در این زمان ایرانیها بخشی از ماشینآلات این حوزه مانند جعبههای لوازم چوبی را نیز تولید کردند. همین موارد سبب شد که در دهه صنعت چرم سازی ایران به یکی از سودمندترین مشاغل کشورمان تبدیل شد. اما متاسفانه پس از انقلاب اسلامی با وجود تحریمها تولید با کیفیت قبلی امکانپذیر نبود. در این زمان این صنعت نیز مانند سایر صنایع کشور تحت تاثیر تحریمها قرار گرفت. حالا دیگر خبری از مواد شیمیایی وارداتی نبود و تولیدکنندگان باید مشابه این مواد را در داخل ایران تولید میکردند.
اولین مانع فعالیت شرکتهای تولیدکننده با حداقل ظرفیتشان است. که تولیدات را تا حد زیادی کم میکند. از طرف دیگر نبود فناوری لازم از جمله عدم بهروزرسانی ماشینآلات در این حوزه یکی از مشکلات اصلی در مسیر رشد این صنعت به حساب میآید. همین موارد سبب شده است. که از لایههای مختلف چرم در صنعت ایران است.فاده بهینه نشود. درواقع در صنعت ایران شاهد از دست رفتن ارزش افزوده لایهها هستیم. این در حالی است. که هیچ فناوری جهت بازیافت لایهها وجود ندارد.
با توجه به کتابهای تاریخی قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده میشود. به همین دلیل است. که ایرانیان را یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان چرم در دنیا میدانند و حتی ادعا میکنند که ایرانیان اولین تولیدکنندگان این محصولات خاص هستند.
برند چرم درسا به عنوان یک برند لاکچری در کشور ایران شناخته میشود که مشتریان آن بیشتر قشر مرفه جامعه هستند. تمرکز برند درسا روی شیک بودن و جنبه مجلل بودن محصولات این شرکت میباشد. همچنین برند درسا با شناخت مخاطبان خود در سرتاسر ایران و مطالعه درباره سبک زندگی انسان در عصر جدید،توانست با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کند. این مجموعه با همکاری و ارتباطی که با برندهای خارجی و مطرح دنیا مانند برند سواروسکی دارد جایگاه ویژه ای در اذهان عمومی پیدا کرده است..
اگر در مورد تاریخچه صنعت چرمسازی در ایران کنجکاو هستید؛ باید بگوییم که ایرانیان باستان یکی از اولین انسانهایی بودند که در است.فاده از چرم حیوانات پیشگام شدند. بنابراین این ادعا که صنعت چرم قدمت بسیار طولانی در کشور ما دارد، ادعای بیاساسی نیست.