فروش چرم و پوست در شهرک صنعتی پیشوا

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


 ما هرگز نمی توانیم بفهمیم که صنایع از کی و از کجا شروع شده ،ولی می توانیم بپذیریم که کانون عمده صنعت و هنر در آسیای مرکزی و نواحی اطراف آن که ایالات و عشایر ایران از آن جمله اند بوجود آمده است. . پیشرفت روشهای صنعتی ، چه مدیون تکامل تدریجی باشد ، چه مدیون اختراعات ، به هرحال نتیجه زحمات دسته جمعی مردمی است. که پیوسته متراکم تر می شود ، و هر نسل تجارب پیشینییان خود را به ارث می برد و پیشرفت صنعتی نتیجه آن تجارب است. .

تا به اینجای کار ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می‌آید و حتی در تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر نیز در رتبه‌های برتر قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در همین مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. درواقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی شناخته شده نیستند.

تولید کنندگان چرم در کشور ایران با این که رقیبی سرسخت برای یکدیگر هستند، اما همواره می‌کوشند که در راه رشد صنعت چرم ایران با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات خود گام موثری بردارند. طبیعی است. که به جز تولیدکنندگانی که از آنها در این مطلب نام برده می‌شود، برندهای معروف دیگری نیز هستند که فعالیت‌های موفق آن‌ها قابل ستایش است.، اما ما در این متن سراغ بهترین‌های این بازار آمده‌ایم.



( فروش ) های دیگر