این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سولههایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..
شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.
شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.
معرفی تولیدکنندگانی که نام آنها ذکر شده است. تنها گلچینی از باغ زیبای تولیدکنندگان چرم ایرانی است.. همه میدانیم که برندهای مشهور هرگز یک شبه راه صد ساله نرفتهاند. طبیعتاً هر برند صاحب نامی فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشته است. که امروز نام آنها این چنین بر سر زبان هر ایرانی بیفتد. برای آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان صنعت چرم سازی در کشور ایران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
از این رو در سابقه طولانی چرم در تاریخ باستان ایران هیچ شکی وجود ندارد. اما رفتهرفته این محصولات چرمی شکل تازهای به خود گرفتند و صنعت این محصولات نیز پیشرفتهای زیادی به خود دید. به گونهای که با پیشرفت تکنولوژی نام کارخانههای چرمسازی به میان آمد. در دوران قاجار تلاشهای زیادی در جهت ایجاد و ساخت کارخانههای چرمی صورت گرفت، اما متاسفانه واردات ماشینهای فرآوری چرم با موفقیت انجام نشد.
ما هرگز نمی توانیم بفهمیم که صنایع از کی و از کجا شروع شده ،ولی می توانیم بپذیریم که کانون عمده صنعت و هنر در آسیای مرکزی و نواحی اطراف آن که ایالات و عشایر ایران از آن جمله اند بوجود آمده است. . پیشرفت روشهای صنعتی ، چه مدیون تکامل تدریجی باشد ، چه مدیون اختراعات ، به هرحال نتیجه زحمات دسته جمعی مردمی است. که پیوسته متراکم تر می شود ، و هر نسل تجارب پیشینییان خود را به ارث می برد و پیشرفت صنعتی نتیجه آن تجارب است. .
اولین مانع فعالیت شرکتهای تولیدکننده با حداقل ظرفیتشان است. که تولیدات را تا حد زیادی کم میکند. از طرف دیگر نبود فناوری لازم از جمله عدم بهروزرسانی ماشینآلات در این حوزه یکی از مشکلات اصلی در مسیر رشد این صنعت به حساب میآید. همین موارد سبب شده است. که از لایههای مختلف چرم در صنعت ایران است.فاده بهینه نشود. درواقع در صنعت ایران شاهد از دست رفتن ارزش افزوده لایهها هستیم. این در حالی است. که هیچ فناوری جهت بازیافت لایهها وجود ندارد.
کروکو با تولیدکنندگان حرفهای داخلی و صنعتگران مجرب حوزه چرم در کشورهای پیشرفتهای چون ایتالیا، آلمان، ترکیه و غیره نیز همکاری میکند. از محصولات شیک و امروزی چرم کروکو چنین بر میآید که هدف این شرکت نمایش لوکس بودن از طریق تولید حرفهای محصولات چرمی برای مشتریان این برند در سرتاسر ایران است..