فروش چرم و پوست در شهریار

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


معرفی تولیدکنندگانی که نام آن‌ها ذکر شده است. تنها گلچینی از باغ زیبای تولیدکنندگان چرم ایرانی است.. همه می‌دانیم که برندهای مشهور هرگز یک شبه راه صد ساله نرفته‌اند. طبیعتاً هر برند صاحب نامی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. که امروز نام آن‌ها این چنین بر سر زبان هر ایرانی بیفتد. برای آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان صنعت چرم سازی در کشور ایران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

البته امروزه اولین کارخانه چرمسازی در ایران به یکی از آثار ملی کشورمان تبدیل شده است.. اگرچه امروز از آن کارخانه باشکوه که صنعت قدیمی ایرانیان را به شکلی پیشرفته مجددا در میان ایرانیان رواج داد، چیزی جز ساختمانی با کاربری متفاوت آن باقی نمانده است.، اما همچنان شکوه آن تاریخ صنعت چرم را در ایران نشان می‌دهد.

پس جای تعجب نیست اگر بگوییم تبریز ۸ درصد محصولات چرمی کشور از جمله کیف، کفش و غیره را تولید می‌کند. جالب است. بدانید که علاوه‌بر تامین نیازهای داخلی کشور، تولیدات چرم تبریز به خارج از کشور نیز صادر می‌گردد. در حال حاضر بیش از دویست و پنجاه کارگاه تولیدی چرم در شهر تبریز فعالیت می‌کنند. فعالیت بیشتر این کارگاه‌ها در حوزه تولید چرم سنگین و تعداد کمتری در حوزه تولید چرم سبک می‌باشد.



( فروش ) های دیگر