فروش چرم و پوست در فیروزکوه

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


به این ترتیب صنعت چرم سازی نیز مانند سایر صنایع قدیمی ایرانیان در دوره اول پهلوی طعم پیشرفت را چشید. در آن زمان شرکت‌های آلمانی بر این صنعت قدیمی ایرانیان سرمایه‌گذاری کردند. نتیجه این سرمایه‌گذاری افتتاح اولین کارخانه چرم سازی در تبریز در سال ۸ بود. البته تاریخ گسترش و توسعه صنعت چرم را به همدانیان ربط می‌دهد. کافی است. سری به این شهر تاریخی بزنید؛ به وضوح نشانه‌هایی از دوران طلایی توسعه صنعت چرم در این شهر خواهید دید.

معرفی تولیدکنندگانی که نام آن‌ها ذکر شده است. تنها گلچینی از باغ زیبای تولیدکنندگان چرم ایرانی است.. همه می‌دانیم که برندهای مشهور هرگز یک شبه راه صد ساله نرفته‌اند. طبیعتاً هر برند صاحب نامی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. که امروز نام آن‌ها این چنین بر سر زبان هر ایرانی بیفتد. برای آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان صنعت چرم سازی در کشور ایران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اینکه اولین کاخانه چرمسازی در شهر تبریز احداث شد، قطعا در لقب گرفتن این شهر به عنوان قطب چرم ایران بی‌تاثیر نیست. در میان ایرانیان به خصوص قدیمی‌هایی که از محصولات چرمی است.فاده می‌کردند، حتماً بارها و بارها نام چرم ‌تبریز را شنیده‌اید. اما چرا تبریز؛ مگر نه اینکه کارخانه قدیمی و تاریخی چرمسازی این شهر این روزها جزئی از دانشگاه شده است.؟



( فروش ) های دیگر