فروش چرم و پوست در لواسان

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 


در روش نخست (کرومی)، فضاهای بین‌سلولی سطح پوست خام با است.فاده از مواد شیمیایی کرومی رنگ‌دهی می‌شود. شیوه است.فاده از مواد کرومی از شیوه‌های سنتی تولید چرم است. و تا سال‌های اخیر، عمده چرم تولیدی جهان با همین روش تولید می‌شد. اما امروزه در اروپا و آمریکا نه تنها است.فاده از این روش ممنوع شده‌است، بلکه محصولات چرمی‌ای که با چرم‌های کرومی تولیدشده‌اند، اجازه حضور در بازار این کشورها را پیدا نمی‌کنند و عمدتاً برای مصرف در

همچنین برند درسا با شناخت مخاطبان خود در سرتاسر ایران و مطالعه درباره سبک زندگی انسان در عصر جدید، توانست با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کند. این مجموعه با همکاری و ارتباطی که با برند‌های ‌خارجی و مطرح دنیا مانند برند سواروسکی دارد، جایگاه ویژه‌ای در اذهان عمومی پیدا کرده است..

با توجه به کتاب‌های تاریخی قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده می‌شود. به همین دلیل است. که ایرانیان را یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان چرم در دنیا می‌دانند و حتی ادعا می‌کنند که ایرانیان اولین تولیدکنندگان این محصولات خاص هستند.



( فروش ) های دیگر