فروش چسب در بومهن

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


چسب های رزین های فنولیک محصول چگالش فنول و فرمالدهید هستند. از جمله چسب های مهم و ارزان قیمت بوده و به دو شکل مایع و فیلم تولید می شوند. رزین های فنولی ترموست، تحت نیروی مکانیکی و و در محیط، در دماهای بالا کمترین تغییر شکل و بیشترین مقاومت را دارند. کاربرد ابتدایی رزین های فنولی به عنوان یک ماده اتصال دهنده و پیوند دهنده است.. این رزین ها به راحتی به  پرکننده های آلی و غیر آلی و تقویت کننده ها (reinforcements) می چسبند و در آن ها نفوذ می کنند. پس از اتصال نیز خواص مکانیکی، حرارتی و شیمیایی خوبی دارند. سازگاری است.ثنایی و ویژه ی آن ها با مواد پرکننده ی سلولزی، آن ها را به چسب هایی ایده آل برای تخته های چند لایه(plywood) نئوپان(particleboard)، تخته های فیبر متراکم(hardboard)و تخته ورق های پرس شده (OSB,oriented strand board ) مبدل ساخته است..

چسب ها بسته به فاکتورهای متعددی مانند نوع بستر در فرم های مختلف و با ترکیبات متفاوتی تولید می شوند. نوع ترکیب شیمیایی پایه ی چسب، تعیین کننده ی کلاس آن است.. بیشتر چسب ها حاوی یک عامل پخت یا کاتالیزوری هستند که باعث افزایش جرم مولکولی سیستم و تشکیل شبکه ی پلیمری می شود. هم چنین همه ی چسب ها حاوی افزودنی ها (additives) و اصلاح کننده هایی (modifiers) هستند که بر روی مکانسیم عملکرد چسب پیش و پس از اتصال موثرند. این افزودنی ها شامل حلال ها، نرم کننده ها (plasticizers) ، مواد تقویت کننده (tackifiers)، پرکننده ها (fillers)، رنگدانه ها(pigments)، مواد سفت کننده(toughening agents)، مواد اتصال دهنده(coupling agents) و تثبیت کننده ها(stabilizers) هستند. فرآیند به کار برده شده در ترکیب این مواد نیز به شدت بر خصوصیات چسب تاثیر گذار است.. اکثر چسب ها بر گرفته از پلی وینیل است.ات هستند. در این نوع از چسب ها برای جلوگیری از خشک شدن سریع چسب، نیاز به یک افزودنی است..

در ابتدا چسب باید بتواند به راحتی به وسیله ی دست یا یک ابزار مکانیکی بر روی بستر قرار بگیرد. در گام دوم چسب باید بتواند بستر را مرطوب کند. گام سوم، سخت شدن چسب از طریق تبخیر حلال، از بین بردن فشار، افت دما و یا بروز واکنش شیمیایی است.. پس از اتصال چسب باید بتواند در برابر تمام تنش ها وشرایط محیطی که بستر عمدتا در برابر آن قرار دارد مقاومت کند.



( فروش ) های دیگر