فروش چسب در رودهن

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

این منطقه به دلیل داشتن باغات و طبیعتی زیبا، از گذشته مکانی برای است.راحت پایتخت‌نشینان بوده و هست. بکر بودن و دسترسی راحت از دلایل توریستی خیز بودن رودهن است. و در سالهای اخیر مهاجرت از سوی پایتخت به شهر رودهن به چند برابر افزایش پیداکرده و این منطقه امروزه به محلی برای زندگی افرادی که از شلوغی و آلودگی فراری هستند تبدیل‌شده است.. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان، هرساله پذیرای گردشگران فراوانیست. 


شرکت پارسا چسب سپاهان (سهامی خاص) از فروردین مطالعات و تحقیقات و پژوهشات خود را در زمینه انواع چسب های صنعتی آغاز نموده و سرانجام از تاریخ // به صورت رسمی و تحت شماره ثبت فعالیت خود را در زمینه تولید آغاز نموده و چندین سال تجربه در تولید انواع چسب های صنعتی و پرایمرهای تخصصی همراه با خدمات فنی مطلوب را داشته.

چسب ها دنیای ما را به طور معناداری نگهداری می کنند. محصولات صنعتی، انواع پاکت نامه های مورد است.فاده برای فرستادن کارت پستال تعطیلات، مبلمان و قطعاتی که در خودروسازی کاربرد دارند از چسب برای اتصال است.فاده می کنند. درفرآیند چسباندن، مهم است. که مزایای آب و حلال های چسب را در نظر گرفت. همانطور که از نام آن مشخص است. چسب های پایه آبی از آب به عنوان مایع حامل خود است.فاده می کنند. آب ذرات چسب را تعلیق می کند، که ویسکوزیته چسب را کاهش داده و اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی در سطوح مختلف ضخامت است.فاده شوند. عملکرد چسب های مبتنی بر محلول با است.فاده از فرمول شیمیایی خاص پلیمر تعیین می شود. برای موثر بودن، مواد پیوندی به عنوان حلال پلیمری به سرعت با هم مخلوط می شوند، و باعث بهبود عملکرد چسب در صنایع می شود.

یکی از انواع چسب های صنعتی رزین اپوکسی است. این رزین ها مورد است.فاده در کارخانه های تولیدی  و کارگاه ها می باشد و برای چسباندن قطعات فایبر گلاس ، مجسمه های تزیینی و قابلیت اتصال به سطح زیادی دارند  چسب اپوکسی در صنایع بسیاری کاربرد دارد مانند صنعت حمل  و نقل دراییی ، کشتی سازی ،  پل سازی و&#;که مقاومت بالایی هم در اتصالات و هم در آب بندی دارند



( فروش ) های دیگر