فروش چسب در شهر ری

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


چسب اپوکسی : که از تراکم دی فنیلو پروپان و اپیکلرهیدرین حاصل می‌شود. نوعی از آن در تجارت به نام چسب دوقلو متداول است. که شامل دو قسمت است.، یک قسمت ماده چسب‌دار و قسمت دیگر یک ماده کاتالیزور است. که موجب تغییر در ماده چسب‌دار و عمل چسبندگی آن می‌شود. قدرت چسبندگی چسب اپوکسی فوق‌العاده زیاد است. و در هواپیما سازی ، ساختن اطاق خودروها ، و پل سازی و &#; کاربرد دارد.

این چسب برای اتصالات شیشه آکواریوم کاربرد دارد آنها بی رنگ هستند و قدرت بالایی در چسبندگی دارنذد این محصول خاصیت ضد باکتری را دارد و در رنگ های شفاف ،  سفید  و رنگی در بازار موجود هستند آنها علاوه بر اتصال دو  شیع عایق بندی را نیز در کار ایجاد می کنند .

صنعت مبلمان از جمله صنایعی است. که مقادیر بالایی از چسب را برای ساخت انواع مبلمان است.فاده می کند. چسب در صنعت مبلمان برای چسباندن پایه ها به میز، در صندلی ها برای اتصال قطعات و همچنین اتصال قسمت های پارچه ای به بدنه است.فاده می گردد. همچنین گاهی چسب در پوشاک برای تزئینات کلاه و طراحی روی لباس است.فاده می شود. با است.فاده از چسب ها، محصول نهایی با هزینه های کمتر از دوخت  و دوز تولید خواهد شد.



( فروش ) های دیگر