فروش چسب در شهرک صنعتی خوارزمی

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


این شرکت یکی از تولید کنندهای چسب صنعتی با تنوع محصول در ایران بوده و تعداد زیادی از محصولات این شرکت با توجه به شرایط آب و هوایی کشور مورد مصرف صنایع مختلف قرار گرفته است. و با توجه به تجربیات و توانایی در بخش تولید ، پرایمر های تخصصی نیز در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد

چسب حرارتی کاربردهای مختلفی دارد و این موضوع به دلیل خاصیت چسبندگی بالای آن است.. از این چسب می توانید بر روی چسباندن سطوح مختلفی است.فاده کنید که از مهم ترین آن ها می توانیم به کاغذ، مقوا، چوب، سرامیک، چرم، پارچه، کاشی، فلز و در نهایت مصالح ساختمانی اشاره کرد. همانطور که مشاهده کردید کاربردها بسیار گسترده و متنوع هستند و مهم ترین دلایل آن به شرح زیر هستند:

ترموپلاست‌ها : که شامل پلی اکریل و سیانواکریلات‌هااند که به «چسب فوری» معروف‌اند و اتصال محکم بین قطعات مختلف ایجاد می‌کند. (در حد چسب‌های اپوکسی). برخی معتقدند که سیانواکریلات یک منومر فعال است. که در مجاورت مختصر رطوبت موجود در هوا بصورت پلیمر در می‌آید. از این رو ، برای محیط‌های خشک مناسب نیست.



( فروش ) های دیگر