فروش چسب در شهریار

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


بسیاری از صنایع بر روی چسب های مبتنی بر آب و حلال متکی هستند تا کار را انجام دهند. صنعت ساخت و ساز یک مثال است.. هر گونه کاربردی که شامل لوله های PVC، یک ماده پلاستیکی باشد، به چسب های مبتنی بر حلال نیاز دارد.  طراحی کردن آجر کاشی، یکی از کارهای چسب پایه آبی است.. یک اشتباه در انتخاب چسب می تواند در طول ساخت و ساز باعث بروز مشکلات عمده شود.

چسب های رزین های فنولیک محصول چگالش فنول و فرمالدهید هستند. از جمله چسب های مهم و ارزان قیمت بوده و به دو شکل مایع و فیلم تولید می شوند. رزین های فنولی ترموست، تحت نیروی مکانیکی و و در محیط، در دماهای بالا کمترین تغییر شکل و بیشترین مقاومت را دارند. کاربرد ابتدایی رزین های فنولی به عنوان یک ماده اتصال دهنده و پیوند دهنده است.. این رزین ها به راحتی به  پرکننده های آلی و غیر آلی و تقویت کننده ها (reinforcements) می چسبند و در آن ها نفوذ می کنند. پس از اتصال نیز خواص مکانیکی، حرارتی و شیمیایی خوبی دارند. سازگاری است.ثنایی و ویژه ی آن ها با مواد پرکننده ی سلولزی، آن ها را به چسب هایی ایده آل برای تخته های چند لایه(plywood) نئوپان(particleboard)، تخته های فیبر متراکم(hardboard)و تخته ورق های پرس شده (OSB,oriented strand board ) مبدل ساخته است..

این شرکت یکی از تولید کنندهای چسب صنعتی با تنوع محصول در ایران بوده و تعداد زیادی از محصولات این شرکت با توجه به شرایط آب و هوایی کشور مورد مصرف صنایع مختلف قرار گرفته است. و با توجه به تجربیات و توانایی در بخش تولید ، پرایمر های تخصصی نیز در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد



( فروش ) های دیگر