فروش چسب در قرچک

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.


چسب آهن از جمله چسب های قوی است. که آن را با نام چسب آهن یا چسب همه کاره هم می شناسند اما به دلیل کاربرد آن بیشتر برای چسباندن آهن با نام چسب آن در بازار شناخته می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای جوش دادن آهن یا سوراخ کردن سطوح فلزی باشد که هم زمان ترمیم فلزات را کاهش می دهد و هم بوسیله سوراخ کردن آنها را دچار آسیب  نمی کنند از طرفی هزینه ترمیم و اتصال را کاهش می دهد اما این چسب نیز همانند سایر چسب ها در انوع مختلفی تولید و عرضه می شوند اما به طور کل به سه دسته تقسیم می شوند که هر یک از مزایای خاصی برخوردارند و کاربرد آنها متفاوت است.

این شرکت یکی از تولید کنندهای چسب صنعتی با تنوع محصول در ایران بوده و تعداد زیادی از محصولات این شرکت با توجه به شرایط آب و هوایی کشور مورد مصرف صنایع مختلف قرار گرفته است. و با توجه به تجربیات و توانایی در بخش تولید ، پرایمر های تخصصی نیز در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد

چسب های رسانای الکتریکی از جمله چسب های مدرنی هستند که از ترکیب ذرات رسانای معلق در یک ترکیب چسبناک تهیه می شوند. حدود ۸ درصد از جرم چسب را ذرات رسانا تشکیل داده اند. فراوانی آن ها موجب می شود تا فواصل کمی از یکدیگر داشته و بتوانند جریان را به خوبی عبور دهند. ترکیب آن ها می تواند از یک محصول به محصول دیگر متفاوت باشد. عموما پایه ی آن ها یک چسب اپوکسی دو جزئی است.. آکریلات ها و پلی است.رها نیز رایج هستند. آن ها چسبندگی بسیار خوبی داشته و در مدت زمان کمتر از دو دقیقه پخته می شوند. جز رسانا تاثیر به سزایی در قیمت تمام شده ی چسب دارد. در نوع ارزان قیمت آن از آهن و در چسب های گران قیمت از نقره و مس به عنوان جز رسانا است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر