فروش چسب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بسیاری از چسب های حاوی حلال قابل اشتعال هستند و درنتیجه در ترکیب با لاستیک و پلاستیک موثرند زیرا محتویات حرارت بالا برای ایجاد انعطاف پذیری و چسبندگی با رزین و پلاستیک ضروری است.. اکریلیک از محبوب ترین و متداولترین چسب ها است. و اغلب در صنعت خودرو برای رنگ و پوشش است.فاده می شود. برنامه های کاربردی دیگر که ممکن است. نیازمند چسب های حاوی حلال باشند، عبارتند از نجاری، تولید مبلمان و لوله های پی وی سی و ورق های پی وی سی. مزایای متعددی برای است.فاده از چسب های مبتنی بر حلال در صنایع پایلوت وجود دارد زیرا آن ها زمان کوتاهی را تعیین می کنند، که به طور قابل ملاحظه ای کاهش زمان انتظار برای یک برنامه کاربردی را تنظیم می کنند. خوشبختانه، برخی از چسب های بر پایه حلال، قابل اشتعال نیستند، بنابراین شما هنوز هم می توانید یک چسب موثر و سریع تنظیم کنید، حتی اگر شما در یک محیط قابل اشتعال مانند آشپزخانه یا گاراژ کار می کنید.

چسب های پلاستیزول از جمله چسب های تک جزئی هستند که مانند خمیر بر روی بستر قرار می گیرند. این خمیر حاوی ذرات جامد پلی وینیل کلراید (PVC,polyvinyl chloride) است. که در روان کننده (plasticizer) توزیع شده اند. برای ایجاد پیوند، چسب اعمال شده گرما داده می شود تا PVC های ترموست متورم شده ، پف کنند و در سطح روان کننده توزیع شوند و فضای درون آن را اشغال کنند. پلاستیزول ها یا روان کننده ها انعطاف پذیری بالا و مقاومت خوبی در برابر پوسته شدن دارند. چسب های پلاستیزول بسته به نوع و مقدار روان کننده مورد است.فاده می توانند انعطاف پذیر یا سفت و محکم باشند. آن ها به بیشتر سطوح فلزی (روغنی) و پلاستیک ها چسبندگی خوبی دارند. اغلب در مواردی که به چسب های ارزان قیمت با اشتعال پذیری اندک نیاز باشد از پلاستیزول ها است.فاده می شود.

بسیاری از صنایع بر روی چسب های مبتنی بر آب و حلال متکی هستند تا کار را انجام دهند. صنعت ساخت و ساز یک مثال است.. هر گونه کاربردی که شامل لوله های PVC، یک ماده پلاستیکی باشد، به چسب های مبتنی بر حلال نیاز دارد.  طراحی کردن آجر کاشی، یکی از کارهای چسب پایه آبی است.. یک اشتباه در انتخاب چسب می تواند در طول ساخت و ساز باعث بروز مشکلات عمده شود.



( فروش ) های دیگر