فروش چسب در ناحیه صنعتی بیجین ری

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


باسلام من به تازگی کار تولید پاکت پول با است.فاده از ژورنال کاغذ دیواری رو آغاز کردم اما برای چسبوندن اونا به هم مشکل اساسی دارم و هر چسبی میزنم باز میشه، ممکنه من رو راهنمایی بفرمایید که چه چسبی باید مصرف کنم تا پاکتهام قوی بشن و دیگه باز نشن؟

در دهه ی ۵ به دلیل گسترده تر شدن است.فاده از وسایل چوبی، ضرورت و لزوم است.فاده از چسب پررنگ تر شد. در سال ۵ اولین گواهی ثبت اختراع برای چسبی بر گرفته از ماهی صادر شد. پس از آن چسب های دیگری حاصل از است.خوان حیوانات، لاستیک طبیعی یا کائوچو، ماهی و کازئین (casein : گونه ای پروتئین مخصوص به شیر) گواهی ثبت اختراع دریافت کردند. نخستین کارخانه چسب در هلند تاسیس شد و چسب خود را از پوست حیوانات تولید می کرد. در آن زمان چسب تنها در اختیار تولید کنندگان لوازم چوبی قرار داده می شد. تا سال در ایالات متحده چندین کارخانه چسب تولید شده بود. سال با تولید پلاستیک ترموست، معروف به باکالیت فنولیک (Bakelite phenolic) آغاز شد. در دهه ی تولید چسب بخش اساسی انقلاب صنعتی بود. با ادامه دار شدن این انقلاب، پیش رفت های فنی زیادی در تولید چسب رخ داد و تولید کنندگان از مواد اولیه ی جدیدی در فرمولاسیون چسب های خود  استفاده کردند. در این زمان بود که اولین پلیمر پلاستیکی (سلولز نیترات،Cellulose nitrate) که عمدتا در توپ های بیلیارد است.فاده می شود، با است.فاده از چوب سنتز شد. پیش از آن توپ های بیلیارد از عاج فیل ساخته می شدند. جنگ جهانی دوم موجب رشد سریع صنعت چسب های مصنوعی شد. نیاز به تولید الاستومرها و پلاستیک ها باعث توسعه سریع صنعت چسب شد.

چسب یک دو سه نیز از چسب های صنعتی به شمار می رود آنها کاربرد خانگی و صنعتی دارند می توان نمونه کوچکی تری از آنها را در خانه نگه داشت و برای چسباندن لوازم ضروری به هر سطوحی که دور ازشعله آتش است.فاده کرد در عرض چند ثانیه بعد از مصرف چسب خشک و قوی می شود البته این محصولا دوجزئی می باشند یکی چسب مایع  و دیگری اسپری حلال آن است. که باید قبل از چسب محل را اسپری نمود سپس چسب زد و اتصال را انجام داد .



( فروش ) های دیگر