فروش چوب و چوب پنبه در بومهن

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


در گذشته از آن در کنار سنگ چخماق برای شروع آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن درب بطری ها و لیوان ها است.فاده می شود.حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد از بطری های شراب تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند. امروزه علاوه بر است.فاده به عنوان درب بطری، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

ویژگی های منحصر به فرد چوب پنبه باعث شده است. که اگرچه است.حکام و انعطاف پذیری آن کمتر از سایر مواد نسوز است.، اما همچنان کاربرد وسیعی در صنعت دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، چوب پنبه خشک و لاستیکی به جز انعطاف پذیری و شکنندگی، خواص مشابهی دارند.

چوب پنبه ترکیبی معمولاً در اقلام تزئینی و به عنوان یک پشتیبان محافظ بر روی اقلام جدید روی زیرلیوانی چوب پنبه‌ای، چوب پنبه‌ها، درپوش‌های چوب پنبه‌ای، درپوش‌های شراب، هدایایی از چوب پنبه، چرم چوب پنبه‌ای، جای چوب پنبه‌ای و غیره است.فاده می‌شود. تعدادی از رایج ترین کاربردها برای ترکیب چوب پنبه و گرانول چوب پنبه عبارتند از:



( فروش ) های دیگر