فروش چوب و چوب پنبه در جنوب تهران

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.


همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لایه چوب پنبه محصول جانبی پوست درختان بلوط چوب پنبه است.. برای تولید چوب پنبه، یک دروگر لایه چوب پنبه روی تنه درخت بلوط چوب پنبه را برش می دهد. از آنجایی که این ماده پایدار است.، دروگر از برش بیش از حد عمیق برای آسیب رساندن به بخش زنده بلوط چوب پنبه جلوگیری می کند.

این ورق ساخته شده از بهترین دانه های چوب پنبه می باشد که با لاستیک ترکیب شده است. ؛ همچنین می تواند با کائوچو ( Nitril , Neoprenet , SBR ) در دسترس قرار گیرد. این ترکیبات لاستیکی با خاصیت ارتجاعی که دارند ، به همراه چوب پنبه متراکم محصولی را بوجود می آورد که از فشردگی بالا ، انعطاف پذیری خوب و است.حکام فوق العاده ای برخوردار است.. ضمناً است.حکام شیمیایی این مواد موجب شده است. که فرآیند عمل چسباندن آن ها به یکدیگر بسیار مناسب باشد. این ورق با اشکال و کاربردهای مختلف ، در وسایل موتوری و ترانسفورماتورهای الکتریکی به عنوان عایق و آب بند کننده روغن حرارت ، هوا و گاز قابل است.فاده می باشد.

با بررسی ویژگی ها و روش تولید چوب پنبه می توان ادعا کرد که طبیعت، صنعت و علم در این مسیر با هم ترکیب می شوند. چوب پنبه ماده ای کاملا طبیعی و زیست محیطی است. که از تنه بلوط با عمر حدود سال به دست می آید. ترکیبات موجود در این محصول خواص بی نظیری را در آن ایجاد کرده است.. این مواد عبارتند از:



( فروش ) های دیگر