فروش چوب و چوب پنبه در شمال تهران

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.


رزین آزاد شده از گرانول ها باعث اتصال آنها به یکدیگر می شود. این محصول که به چوب پنبه منبسط شده نیز معروف است.، به دلیل طبیعت طبیعی و هوای محبوس شده در داخل دانه های چوب پنبه،یک عایق فوق ‌العاده به شمار می‌آید اما به دلیل انعطاف پذیری و شکنندگی کم در اثر اصطکاک، در برابر ضربه آسیب پذیری بالایی است..

ورق چوب پنبه ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به […]

چوب پنبه یکی از ماندگارترین موادی است. که قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد و زمان تجدید آن بسیار کوتاه است.. به همین دلیل عنوان متریال سبز را به آن دادند. چوب پنبه دارای خواصی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر آتش است. که چوب پنبه را نه تنها به یکی از پرطرفدارترین محصولات صنعت ساختمان تبدیل کرده است.، بلکه می تواند در دکوراسیون داخلی و مبلمان به جایگاه ویژه ای دست یابد.



( فروش ) های دیگر