فروش چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی شمس آباد

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


لاستیک چوب پنبه  انعطاف پذیری و ماندگاری لاستیک را با ویژگی های تراکم پذیری و بازیابی چوب پنبه ترکیب می کند. در نتیجه،این لاستیک یک ماده پر تقاضا برای مجموعه ای از کاربردها و صنایع  است.. برخی از رایج ترین کاربردهای لاستیک های چوب پنبه عبارتند از:

چوب پنبه لاستیکی اغلب به عنوان مهر و موم در تجهیزات الکتریکی است.فاده می شود. همچنین خواص شیمیایی قابل توجه این محصول را در دمای بالا، روغن و گازها کارایی فوق العاده ای کرده است.. در برخی موارد، یک طرف ورق چوب پنبه با چسب مخصوص پوشانده می شود تا نصب آسان شود.

پس از آن، پوست درخت تقریبا هر سال برداشت می شود، که چوب پنبه را به یک ماده بسیار پایدار تبدیل می کند. حتی فرآیند برداشت چوب پنبه نیز به گونه ای انجام می شود که از آسیب رساندن به درختان بلوط چوب پنبه جلوگیری شود. در صورت نیاز به ثبت سفارش محصول



( فروش ) های دیگر