فروش چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی قرچک

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ورق های چوب پنبه لاستیکی نیز برای کاربردهای داخلی عمومی است.فاده می شود. زیرا در برابر است.فاده طولانی مدت مقاوم هستند. این محصول دارای سطح صاف و بدون حفره و سوراخ می باشد. اما باز هم البته از این ورق ها در فضاهایی است.فاده می شود که تاثیر زیادی روی آن ها نمی گذارد.

در گذشته از چوب پنبه همراه با سنگ چخماق برای برافروختن آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن بطری ها و درب شیشه ها است.فاده می شود. حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد بطری ها تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند که امروزه علاوه بر درپوش بودن، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز است.فاده می شود.

ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به صورت ورقه های صاف بریده و پهن می کنند تا خشک شود و پس از خشک شدن به صورت تخته های پهن به سراسر جهان صادر می شود.



( فروش ) های دیگر