فروش چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی چرمشهر

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


کشور پرتغال بهترین و بهترین تولید کننده پنبه و تغییر شکل پنبه است. که منجر به فرآوری محصول با درصد مواد اولیه می شود و پرتغال بزرگترین تولید کننده در صنعت پنبه است. که حدود درصد را به خود اختصاص داده است.. پرتغال جهانی دارای هکتار جنگل بلوط چوب پنبه ای است. که هر ساله هکتار بلوط به جنگل های آن اضافه می کند.

این ورق ساخته شده از بهترین دانه های چوب پنبه می باشد که با لاستیک ترکیب شده است. ؛ همچنین می تواند با کائوچو ( Nitril , Neoprenet , SBR ) در دسترس قرار گیرد. این ترکیبات لاستیکی با خاصیت ارتجاعی که دارند ، به همراه چوب پنبه متراکم محصولی را بوجود می آورد که از فشردگی بالا ، انعطاف پذیری خوب و است.حکام فوق العاده ای برخوردار است.. ضمناً است.حکام شیمیایی این مواد موجب شده است. که فرآیند عمل چسباندن آن ها به یکدیگر بسیار مناسب باشد. این ورق با اشکال و کاربردهای مختلف ، در وسایل موتوری و ترانسفورماتورهای الکتریکی به عنوان عایق و آب بند کننده روغن حرارت ، هوا و گاز قابل است.فاده می باشد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لایه چوب پنبه محصول جانبی پوست درختان بلوط چوب پنبه است.. برای تولید چوب پنبه، یک دروگر لایه چوب پنبه روی تنه درخت بلوط چوب پنبه را برش می دهد. از آنجایی که این ماده پایدار است.، دروگر از برش بیش از حد عمیق برای آسیب رساندن به بخش زنده بلوط چوب پنبه جلوگیری می کند.



( فروش ) های دیگر