فروش چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی چهاردانگه

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


با بررسی ویژگی ها و روش تولید چوب پنبه می توان ادعا کرد که طبیعت، صنعت و علم در این مسیر با هم ترکیب می شوند. چوب پنبه ماده ای کاملا طبیعی و زیست محیطی است. که از تنه بلوط با عمر حدود سال به دست می آید. ترکیبات موجود در این محصول خواص بی نظیری را در آن ایجاد کرده است.. این مواد عبارتند از:

چوب پنبه در اصل بیرونی ترین پوست درختان چوب پنبه است.. در واقع، هنگام برداشت چوب پنبه، فقط از پوست آن که یک لایه نازک است. برای به دست آوردن چوب پنبه است.فاده می شود. دو گونه از بلوط چوب پنبه ای وجود دارد که چوب پنبه تولید می کند.

این ورق ساخته شده از بهترین دانه های چوب پنبه می باشد که با لاستیک ترکیب شده است. ؛ همچنین می تواند با کائوچو ( Nitril , Neoprenet , SBR ) در دسترس قرار گیرد. این ترکیبات لاستیکی با خاصیت ارتجاعی که دارند ، به همراه چوب پنبه متراکم محصولی را بوجود می آورد که از فشردگی بالا ، انعطاف پذیری خوب و است.حکام فوق العاده ای برخوردار است.. ضمناً است.حکام شیمیایی این مواد موجب شده است. که فرآیند عمل چسباندن آن ها به یکدیگر بسیار مناسب باشد. این ورق با اشکال و کاربردهای مختلف ، در وسایل موتوری و ترانسفورماتورهای الکتریکی به عنوان عایق و آب بند کننده روغن حرارت ، هوا و گاز قابل است.فاده می باشد.



( فروش ) های دیگر