فروش چوب و چوب پنبه در شهریار

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


ویژگی های منحصر به فرد چوب پنبه باعث شده است. که اگرچه است.حکام و انعطاف پذیری آن کمتر از سایر مواد نسوز است.، اما همچنان کاربرد وسیعی در صنعت دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، چوب پنبه خشک و لاستیکی به جز انعطاف پذیری و شکنندگی، خواص مشابهی دارند.

ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به صورت ورقه های صاف بریده و پهن می کنند تا خشک شود و پس از خشک شدن به صورت تخته های پهن به سراسر جهان صادر می شود.

چوب پنبه یکی از ماندگارترین موادی است. که قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد و زمان تجدید آن بسیار کوتاه است.. به همین دلیل عنوان متریال سبز را به آن دادند. چوب پنبه دارای خواصی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر آتش است. که چوب پنبه را نه تنها به یکی از پرطرفدارترین محصولات صنعت ساختمان تبدیل کرده است.، بلکه می تواند در دکوراسیون داخلی و مبلمان به جایگاه ویژه ای دست یابد.



( فروش ) های دیگر