فروش چوب و چوب پنبه در لواسان

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.


همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لایه چوب پنبه محصول جانبی پوست درختان بلوط چوب پنبه است.. برای تولید چوب پنبه، یک دروگر لایه چوب پنبه روی تنه درخت بلوط چوب پنبه را برش می دهد. از آنجایی که این ماده پایدار است.، دروگر از برش بیش از حد عمیق برای آسیب رساندن به بخش زنده بلوط چوب پنبه جلوگیری می کند.

امروزه بزرگترین تولید کننده چوب پنبه در جهان پرتغال است. که با جنگل های بلوط گسترده خود سالانه بیش از نیمی از نیاز چوب پنبه جهان را تامین می کند. این ماده عمدتاً برای تولید مهر و موم در ماشین آلات، دستگاه ها و وسایل نقلیه است.فاده می شود.

معمولاً برش های افقی در پایه درختان چوب پنبه ایجاد می شود. سپس، دروگر مواد چوب پنبه را از هر پانل درخت بلوط چوب پنبه جدا می کند. پس از برداشت چوب پنبه از درخت چوب پنبه، تخته های چوب پنبه معمولاً در طول فرآیند خشک کردن روی بتن قرار می گیرند تا از آلودگی جلوگیری شود.



( فروش ) های دیگر