فروش چوب و چوب پنبه در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مواد اسفنجی cork-n-SBR دارای سطح بالایی از تراکم پذیری است.، به همین دلیل است. که معمولاً در مات کردن، بالشتک کردن، کاهش نویز، خستگی و بیرون ریختن قالب است.فاده می شود. مواد اسفنجی Cork-n-SBR نیز در زیر تجهیزات و مبلمان در تشک های فشرده است.فاده می شود.

در گذشته از چوب پنبه همراه با سنگ چخماق برای برافروختن آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن بطری ها و درب شیشه ها است.فاده می شود. حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد بطری ها تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند که امروزه علاوه بر درپوش بودن، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز است.فاده می شود.

چوب پنبه در اصل بیرونی ترین پوست درختان چوب پنبه است.. در واقع، هنگام برداشت چوب پنبه، فقط از پوست آن که یک لایه نازک است. برای به دست آوردن چوب پنبه است.فاده می شود. دو گونه از بلوط چوب پنبه ای وجود دارد که چوب پنبه تولید می کند.



( فروش ) های دیگر