فروش چوب و چوب پنبه در چهاردانگه

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


چوب پنبه یکی از ماندگارترین موادی است. که قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد و زمان تجدید آن بسیار کوتاه است.. به همین دلیل عنوان متریال سبز را به آن دادند. چوب پنبه دارای خواصی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر آتش است. که چوب پنبه را نه تنها به یکی از پرطرفدارترین محصولات صنعت ساختمان تبدیل کرده است.، بلکه می تواند در دکوراسیون داخلی و مبلمان به جایگاه ویژه ای دست یابد.

ویژگی های منحصر به فرد چوب پنبه باعث شده است. که اگرچه است.حکام و انعطاف پذیری آن کمتر از سایر مواد نسوز است.، اما همچنان کاربرد وسیعی در صنعت دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، چوب پنبه خشک و لاستیکی به جز انعطاف پذیری و شکنندگی، خواص مشابهی دارند.

در گذشته از آن در کنار سنگ چخماق برای شروع آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن درب بطری ها و لیوان ها است.فاده می شود.حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد از بطری های شراب تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند. امروزه علاوه بر است.فاده به عنوان درب بطری، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر