چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


مواد اسفنجی cork-n-SBR دارای سطح بالایی از تراکم پذیری است.، به همین دلیل است. که معمولاً در مات کردن، بالشتک کردن، کاهش نویز، خستگی و بیرون ریختن قالب است.فاده می شود. مواد اسفنجی Cork-n-SBR نیز در زیر تجهیزات و مبلمان در تشک های فشرده است.فاده می شود.

در گذشته از چوب پنبه همراه با سنگ چخماق برای برافروختن آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن بطری ها و درب شیشه ها است.فاده می شود. حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد بطری ها تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند که امروزه علاوه بر درپوش بودن، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز است.فاده می شود.

این ورق ساخته شده از بهترین دانه های چوب پنبه می باشد که با لاستیک ترکیب شده است. ؛ همچنین می تواند با کائوچو ( Nitril , Neoprenet , SBR ) در دسترس قرار گیرد. این ترکیبات لاستیکی با خاصیت ارتجاعی که دارند ، به همراه چوب پنبه متراکم محصولی را بوجود می آورد که از فشردگی بالا ، انعطاف پذیری خوب و است.حکام فوق العاده ای برخوردار است.. ضمناً است.حکام شیمیایی این مواد موجب شده است. که فرآیند عمل چسباندن آن ها به یکدیگر بسیار مناسب باشد. این ورق با اشکال و کاربردهای مختلف ، در وسایل موتوری و ترانسفورماتورهای الکتریکی به عنوان عایق و آب بند کننده روغن حرارت ، هوا و گاز قابل است.فاده می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی