کارتن در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در همسایگی مناطق ، ، و شهرداری تهران و‌ کوهپایه های البرز ، منطقه ای که سکونت در آن قدمت بالایی دارد اما تبدیل شدن آن به بخشی از مناطق غرب تهران ، به اواخر حکومت پهلوی در ایران و پس از توجه ویژه پایتخت نشینان به غرب این کلانشهر در دوران شکوفایی و آغاز توسعه تهران برمیگردد .

محله ای در غرب جنت آباد که در مجاورت رشته کوه های البرز قرار گرفته و پس از محبوب شدن جنت آباد و غرب تهران رونق بسیاری به خود گرفت. این محله که با فاصله کمی از ده کن قرار دارد از نظر فرهنگی نیز به کن بسیار شبیه می باشد. این محله که قدمت خیلی زیادی ندارد به دلیل دسترسی مستقیم به اتوبان شهید باکری به ساکنین اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند رفت و آمد داشته باشند.

منطقه ای که از میدان صادقیه شروع شده و تا اتوبان باکری نیز ادامه دارد. این منطقه که قدمت آن به بیش از سال می رسد به عنوان بورس غذا و رستوران داران نیز به حساب می آید و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد محله بلوار فردوس را به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران به حساب می آورند.


در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق کیفی قرار می گیرند. در حال حاضر افتخار همکاری با برندها و کارخانه های بزرگ و کوچک ، صنایع غذایی، شوینده ها و لوازم خانگی را داریم.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران