کارتن ساده در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


در اینجا منظور از کلمه ساده، بدین معنی است. که درست ترین آنها جعبه کارتن با ابعاد عمومی، بدون چاپ و یا با چاپ عمومی و اکثرا در مدل درب (کارتن آمریکایی) می باشند. اگر به دنبال بسته بندی از جنس کارتن برای محصول خود هستید و ابعاد بخصوص خود را دارید کارتن آماده ها، مناسب برای بسته بندی محصول شما نمی باشند.

کادر مجرب، آخرین عاملی است. که قصد بررسی آن را داریم؛ تفاوتی ندارد یک کارخانه کارتن سازی چه اندازه از تجهیزات پیشرفته است.فاده می کند؛ اگر کارکنان مجربی نداشته باشد تا تجهیزات را به کار بیاندازند و بر روند تولید نظارت داشته باشند، نتیجه کار، محصولات بی کیفیتی می شود که نه ظاهر مناسبی داشته و نه از مقاومت چندانی برخوردار هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کارخانه تولیدی، توجه داشته باشید که سابقه کاری کادر آن تاثیر مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

مجتمع چاپ و بسته بندي گلدیس نفیس نقش جهان پس از سال تلاش و تجربه حاج محمد كشاني، با همراهي فرزندان در ابتدا از سال ۸ با تأسيس شركت صنايع لمينت و بسته بندي نفيس پايه گذاري گرديد، سپس در سال اين خانواده توانستند بزرگترين مركز توليد محصولات چاپي، جعبه هاي امنيتي و كارتن هاي لوكس را در ايران با پيشرفته ترين تكنولوژي روز دنيا راه اندازي نمايند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران