کارتن ساده در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


تجهیزات در مرکز یا کارخانه صاحب کار براساس یک توافق نامه انحصاری چندساله برای تولید جعبه کارتن نصب می شود، مشتریان برای به کارگیری این تجهیزات دو گزینه دارند در گزینه اول به هیچ سرمایه گذاری اولیه ای نیاز نیست. به همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان جعبه که سرمایه کافی ندارند می توانند به این گزینه رو آورند، چون میزان پرداخت به سازنده بر اساس حجم موادی که هر ساله مورد است.فاده قرار مي گيرد، تعیین مي شود.

کارتن های رو پالتی: این کارتن برای انبارداری عمده و ترانزیت محصولات صنعتی است.فاده می شوند. کارتن رو پالتی یک بسته بندی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است. که می تواند جایگزین خوبی برای جعبه های چوبی و فلزی شود. است.فاده از رو پالتی کارتنی هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد و به صورتی طراحی شده اند که متناسب با اندازه های است.اندارد پالت باشند یا می توان آنها را بر اساس اندازه محصولات تنظیم کرد. این محصولات بسته به ماهیت محتویات داخلشان قابل است.فاده مجدد هستند و همینطور قابلیت صد درصد بازیافتی دارند.

همچنین با توجه به آنکه در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به لوازم خاص با ابعاد و اندازه های مشخصی نیاز داریم، از این رو در این صنعت قوانین و است.انداردهای خاصی برای تولید انواع کارتن ها در نظر گرفته می شود تا کارتن ها با ابعاد، اندازه ها و طرح های سفارشی در خطوط تولید طراحی و چاپ شوند. از این رو است.فاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در صنعت کارتن سازی نیز یکی از دلایل مهمی است. که موجب شده این صنعت را یک صنعت پیشرفته و تخصصی بدانند و برای آن است.انداردها و قوانین خاصی را تعریف کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری