کارتن فلکسو در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در زمان انجام این فرایند حفره هایی بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود که میزان مشخصی رنگاز کلیشه به سطح چاپی انتقال داده می شود. تعداد حفره هایی که بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود بر روی کیفیت و نوع چاپ تاثیر می گذارد و با زیاد و یا کم کردن این حفره ها به راحتی می توان نوع چاپ و کیفیت را تنظیم کرد.

چاپ فلکسو یکی از روش های چاپ بسیار با کیفیت است. که به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. در روش چاپ فلکسو از یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه است.فاده می شود که جنس آن ژلاتین می باشد. این صفحه به صورت مستقیم با ورق کارتن در ارتباط است.. در واقع می توان گفت چاپ فلکسو تا حد زیادی به چاپ افست شباهت دارد؛ ولی در این روش به جای زینک از کلیشه های انعطاف پذیر است.فاده می شود.

یکی از مزایای فلکسوگرافی نسبت به لیتوگرافی این است. که در هنگام چاپ می توان از جوهرهای بیشتری است.فاده کرد. یکی از خدمات چاپ فلکسو کارتن این است. که می تواند بر روی مواد مختلفی چاپ را انجام دهد. محصولاتی که با این روش چاپ می شوند عبارتند از: کارتن های قهوه ای رنگ، کارتن بسته بندی غذا، کارتن بسته بندی لیمو ترش، کارتن بسته بندی کتاب، کارتن بسته بندی گوجه، کارتن سیب، کارتن خیار، کارتن توت فرنگی و … است.. چاپ فلکسو چگونه عمل می کند؟



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا