کارتن لمینتی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


این نوع دندانه و فلوت دارای بیشترین است.قامت و پایداری در برابر له شدگی را دارند و از نظر سطح هموار و صاف تر است. و برای چاپ و لمینت قابل قبول تر است.. بلندای این کنگره ها میان . الی . میلی متر است. و شمارش آن ها بین تا عدد در هر متر است.. این نوع فلوت ها در اکثر مواقع برای کارتن های کوچک است.فاده می شود و ظرافت برای تولید کننده مورد اهمیت است..

در فرایند تولید کارتن بسته بندی لمینتی، عملیات برش مقوا بر عهده دستگاه شیتر است. که با توجه به دستور طراحی و برنامه‌ریزی، عملیات برش را انجام می ‌دهد. این دستگاه دارای سرعت بالا ( ورق در ساعت ) و دقت حدود / میلی‌متر در تولید کارتن لمینتی می باشد. دستگاه شیتر عملیات برش مقواهای رول با عرض ، ، و سانتیمتر را انجام می دهد. این دستگاه به طراح در زمینه کاهش ضایعات ورق و نهایتاً قیمت تمام ‌شده بسته بندی لمینت کمک می کند. .ماشین چاپ برای چاپ کارتن لمینتی

برای محکم سازی کارتن ها از مقواهای ضخیم تر و چند لایه است.فاده می کنند. متاسفانه این مشکل وجود دارد که هر چه کارتن ضخیم تر باشد، قابلیت چاپ بر روی آن و کیفیت چاپ کاهش می یابد. همچنین کارتن هایی که لایه ی کرکره ای درون آن ها وجود دارد، مانند کارتن فلوت، سطح ناهمواری دارد و به همین دلیل چاپ روی آن ها به خوبی انجام نمی شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر