کارتن لمینتی در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


به طور کلی تولید کارتن لمینتی به وسیله دو دستگاه سرد و گرم انجام می شود که دستگاه سرد: برای تولید کارتن لمینتی لایه و  کارتن لایه لمینتی و صادراتی به کمک چسب سیلیکات و چسب سلفون است.فاده می شود. ولی دستگاه گرم: جهت تهیه منوهای غذاها، کارت های ویزیت آن هم در ابعاد مختلف است.فاده می شود.

دستگاه لمينت سرد در صنعت كارتن سازي جهت سينگل ،كارتن سه لایه ،کارتن پنج لایه بِه وسيله چسب سيليكات تا عرض های متفاوت به صورت رول و شيت انجام ميگيرد و در برخی از محصولات بسته بندي به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و يا صحافي نيز است.فاده ميشود.

لمینت روندی است. که طی آن یک یا چند لایه پوشش با است.فاده از عامل پیوند‌ دهنده، روی سطح چاپی کارتن و جعبه و انواع محصولات چاپی دیگر قرار می‌گیرند. لایه زیرین ممکن است. غشاهای مختلف، کاغذ یا فویل‌های آلومینیومی باشد. به طور کلی در روند لمینت کردن، ماده‌ای چسبنده به لایه ‌ای که خاصیت جذب کمتری دارد چسبانده می شود. سپس لایه دوم روی آن پرس می‌شود تا لمینتی دو لایه جهت است.فاده بر روی کارتن لمینتی ایجاد شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان