کارتن لمینتی در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


بنابراین در کارتن سازی آریانا در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ میشود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت مینماییم، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده میگردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد، کارتن سازی آریانا با در اختیار داشتن تجهیزات کامل لمینیت در خدمت مشتریان محترم میباشد.

.جعبه لمینت سه لایه: کارتن لمینتی سه لایه با سطح لمینت شامل چهار لایه بوده و جنس زیره آن دارای سه لایه فلوتینگ و دو فیس در دو طرف فلوتینگ می باشد. لایه ای که لمینت می شود به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از دو سطح فیس قرار گرفته و چسبانده می شود.

پوشش مخملی با ایجاد ظاهری انعطاف‌پذیر، رنگ‌ها را ملایم کرده و کنتراست را کاهش می‌دهد. پس در مجموع ظاهری روشن‌تر برای محصول می‌سازد. این نوع لمینت کمی گران‌تر از سایر پوشش‌هاست اما قطعاً بسته‌بندی شما را وارد مرحله جدید و جذابی می‌کند. با این کار، افراد بیشتری تحت تاثیر شکوه آن قرار گرفته و در نهایت باعث می‌شود تا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، از همان ابتدا شنیده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر قدس