«... ای مردم چرا نشستهاید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریختهاند منزل آیتالله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران بردهاند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شدهاند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشدهاند…»
پیشوا آب و هوای معتدل و نیمهخشک و در دشتها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شبهای زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگیهای تهران هوای فرحبخش و دلنشینی دارد.
احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نمایندههای مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیریهای محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
پیکورهای بادی را شرکتهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میکنند. شرکت پیکور بادی اطلس، پیکور بادی بهلر، پیکور بادی اینگرسولرند، پیکور بادی دماگ، پیکور بادی توسن، پیکور بادی dca، پیکور بادی انکور و پیکور بادی هلمن برخی از انواع این شرکتهای سازنده هستند.
مزایای زیادی برای است.فاده از چکش های پنوماتیک وجود دارد. آنها را می توان بر روی کامیون های سبک نصب کرد که قادر به ارائه فشار هوا فشرده کافی هستند این نصب نیاز به تغییرات جزئی دارد. نسبت قدرت بالا به وزن آنها را راحت تر در صرفه جویی در فضا در مقایسه با چکش های هیدرولیک است..
بخاطر داشته باشید که بیشتر چکش های بادی برای کارکرد مداوم به حدود سانتی متر جریان هوا نیاز دارند. من توصیه می کنم از کمپرسوری است.فاده کنید که بتواند حداقل این مقدار را بیرون بکشد، اگرچه است.فاده از آن بهتر است.. مخازن بزرگتر هوا نیز به ذخیره مقدار هوای مورد نیاز برای کار با آنها کمک می کند.
با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، پیکورهای بادی بسیار متنوع و گسترده شدند. طوری که امروزه افراد برای تخریب کوچکترین و بزرگترین مکان، از پیکورهای مختلف است.فاده میکنند. پیکورهای بادی امروزه بسیاری از نیازهای ما را رفع میکنند و دارای کاربردهای متعددی هستند. آنها علاوه بر اینکه کار تخریب را آسان میکنند، بلکه سرعت را نیز افزایش میدهند. در ادامه برخی از کاربردهای پیکور بادی را بررسی میکنیم:
پیکور بادی به وسیله لوله یا شلنگ، به کمپرسور وصل میشود. هنگامی که پدال را تحت فشار قرار میدهیم، هوای فشرده شده، درون سیلندر میرود و پیستون را به جلو هدایت میکند. سپس دریچه تخلیه هوا کاملا باز میشود و هوایی که داخل سیلندر بود، تخلیه میشود و در ادامه به سبب اینکه خلاء به وجود میآید، پیستون به جایگاه خودش باز میگردد. همانطور که میدانید، این فرایند به صورت رفت و برگشتی بوده که سبب تشکیل ضربه در پیکور میشود. پایین سیلندر، بیت مته واقع است. که یک نواری از جنس فلز است.. نیرو و سرعت پیستون به کمک بیت مته تنظیم میشوند. نیروی آن همجهت و مساوی با نیروی پیستون بوده ولی جهت آن کاملا برعکس جهت حرکت پیستون میباشد. جالب است. بدانید جهت تخریب سطح از قلم و جهت تشکیل سوراخهای عمیق از مته است.فاده میشود. اجزای تشکیلدهنده دستگاه پیکور بادی، سیلندر، قلمگیر، پدال، پیستون و دسته نگهدارنده هستند.