فروش کابل فیدر در شهر ری

Feeder cable-1
Feeder cable-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

کابل فیدر تشعشعی Leaky Feeders Cable یا نشتی نوع دیگری از کابل کواکسیال است. که در آن، محافظ عمداً به گونه‌ای طراحی شده است. تا امواج RF را تابش دهد. در این محافظ شکاف‌هایی تعبیه شده است. که برای طول موج RF خاص تنظیم شده‌اند و اثر نشتی دوطرفه بین فرستنده و گیرنده را فراهم می‌کنند. این نوع کابل کواکسیال در مکان‌هایی که امکان آنتن‌دهی وجود ندارد، مانند تونل‌های زیرزمینی، چاه آسانسور و غیره است.فاده می‌شود.

کابل کواکسیال، یک مسیر فیزیکی برای عبور سیگنال‌ها دارد که، پس از یک لایه عایق، با یک کانال فیزیکی متمرکز دیگر احاطه شده است. و هر دوی آن‌ها در یک محور در جریان هستند. کانال بیرونی آن به عنوان زمینه عمل می‌کند. بسیاری از این کابل‌ها یا زوج سیم‌های کواکسیال را می‌توان در یک غلاف بیرونی منفرد جای داد وبا تکرار کننده‌ها، اطلاعات را به یک فاصله زیاد منتقل می‌کند.



( فروش ) های دیگر