فروش کابل فیدر در غرب تهران

Feeder cable-1
Feeder cable-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بافت منطقه بسیار جذاب و دیدنی می باشد و جالب است. بدانید که این منطقه هم دارای بافت قدیمی و خانه های ویلایی، و هم دارای بافت شهری جدید و برج های مسکونی متعدد و سر به فلک کشیده می باشد. در واقع باید اشاره کرد که در این منطقه، شهرک های مسکونی بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به قدمت و سال ساخت، دارای بافت قدیمی و جدید می باشد. در بخشی از این منطقه خانه های ویلایی وجود دارد و در بخشی دیگر، برج های مسکونی و شهرک های گسترده وجود دارد. البته به طور کلی می توان گفت که منطقه جدید ترین منطقه پایتخت می باشد که عملیات های ساخت آن همچنان ادامه دارد. به جرات می توان گفت که این منطقه از زیباترین مناطق شهر تهران می باشد که هر فردی را مجذوب خود می کند.

اما با وجود گستردگی این منطقه، و همچنین وجود تعداد بسیار زیادی از شهرک ها و جاذبه های گردشگری، پاساژ ها و مراکز خرید بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که گزینه های بسیار مناسبی برای گشت و گذار و تفریح می باشند. این پاساژ ها شامل پاساژ کوروش، مرکز خرید الماس، مرکز خرید شهرداری، مرکز خرید رضا، پاساژ الهام، پاساژ رحیمیان، مرکز تجاری تهرانسر، مجتمع تجاری و شهربازی، مرکز تجاری صدف، و ... اشاره کرد. 

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :


کابل فیدر تشعشعی Leaky Feeders Cable یا نشتی نوع دیگری از کابل کواکسیال است. که در آن، محافظ عمداً به گونه‌ای طراحی شده است. تا امواج RF را تابش دهد. در این محافظ شکاف‌هایی تعبیه شده است. که برای طول موج RF خاص تنظیم شده‌اند و اثر نشتی دوطرفه بین فرستنده و گیرنده را فراهم می‌کنند. این نوع کابل کواکسیال در مکان‌هایی که امکان آنتن‌دهی وجود ندارد، مانند تونل‌های زیرزمینی، چاه آسانسور و غیره است.فاده می‌شود.

فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

کابل کواکسیال، یک مسیر فیزیکی برای عبور سیگنال‌ها دارد که، پس از یک لایه عایق، با یک کانال فیزیکی متمرکز دیگر احاطه شده است. و هر دوی آن‌ها در یک محور در جریان هستند. کانال بیرونی آن به عنوان زمینه عمل می‌کند. بسیاری از این کابل‌ها یا زوج سیم‌های کواکسیال را می‌توان در یک غلاف بیرونی منفرد جای داد وبا تکرار کننده‌ها، اطلاعات را به یک فاصله زیاد منتقل می‌کند.



( فروش ) های دیگر