فروش کابل کشی در بازار لاله زار

Cabling-1
Cabling-2




این گروه از طراحی ، ساخت ، مونتاژ و نصب تابلو های برق قدرت ، فرمان، خازن در پروژه های مختلف آغاز گردیده است. . بر حسب نیاز مشتریان و متقاضیان از سال در زمینه طراحی ، تجهیز و مونتاژ پستهای زمینی و نصب و راه اندازی  و… می باشد

برقکارها و متخصصان در موارد کابل کشی برق صنعتی از سیم ها و کابل ها و آماده سازی برای سیم کشی کنترل، تجهیزات الکتریکی از طیف گسترده ای از انواع سیم و کابل است.فاده می کنند و این ما هستیم که می توانیم سیم های مشخص شده را به درستی شناسایی و است.فاده کنیم. انواع اشتباه سیم باعث مشکلات عملیاتی می شود و می تواند واحد را ناامن کند. چنین عواملی عبارتند از: مواد عایق، اندازه هادی، از چه چیزی ساخته شده است. ؛ چه جامد باشد و چه رشته ای و انعطاف پذیر. اینها همه ملاحظاتی است. که طراح باید با توجه به کاربرد نهایی تجهیزات در نظر بگیرد.

سیم ها و کابل ها (هادی ها) توسط مواد مختلف عایق بندی و محافظت می شوند که هرکدام دارای خصوصیات خاص خود هستند. نوع متریال مورد است.فاده توسط طراح تعیین می شود و محیطی را که انتظار می رود یک صفحه کنترل یا تاسیسات در آن کار کند و همچنین است.فاده از سیمهای جداگانه در صفحه ، در نظر خواهد گرفت. به عنوان بخشی از عملکرد عایق ، ممکن است. یک ماده بدون مقاومت در برابرآنها مقاومت کند: شدت جریان یا دما ؛ یک محیط خورنده یا کاملاً خشن.؛ ولتاژ بالاتر از بقیه مدار. به دلیل این خصوصیات و کاربردهای مختلف ، ضروری است. مشخصات سیم کشی را برای نوع صحیح است.فاده بررسی کنید.



( فروش ) های دیگر