مشاوره و اجرا کابل کشی در بهارستان

Cabling-1
Cabling-2



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


هنگام انتخاب کابل برق برای است.فاده در کابل کشی برق صنعتی دو عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: ظرفیت فعلی، که این با توجه به سطح مقطع هسته روی کابل تعیین می شود و محیط کار،  این ماده غلاف خارجی و عایق را تعیین می کند و باید به شرایط است.فاده از کابل توجه شود.

وزن عامل مهم دیگری است. که در سینی کشی کابل برق باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تخمین وزن بالا برای کابل ها، بهتر است. انواع ضخیم تر این محصول مورد است.فاده قرار گیرد. انجام این پروسه با است.فاده از نرم افزارهای دقیق مهندسی صورت می گیرد و لازم است. زمان کافی برای این امر صرف شود تا از بروز مشکلات آتی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

همانطور که از نامش پیداست در این روش پروسه کابل کشی از روی دیوار انجام می‌گیرد. این روش بیشتر در داخل اماکن سر پوشیده ، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره بکار می‌رود. در کابل کشی روکار ابتدا مسیر عبور کابل را از قبل مشخص می‌کنند بعد به وسیله داکت یا بست‌های فلزی کابل را از مسیر مشخص عبور می‌دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر