مشاوره و اجرا کابل کشی در دماوند

Cabling-1
Cabling-2



شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


تاسیسات آب و فاضلاب ، نیروگاه‌های بادی ، معادن و غیره محیط‌هایی هستند که برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، رطوبت ، گرد و غبار ، انواع حلال‌های شیمیایی تجذیه کننده ، لرزش مکانیکی و عوامل دیگر به کابل اترنت نیاز دارند.

سیم کشی صنعتی چیست؟ سیم کشی یا برق کشی صنعتی یعنی روش های کنترل و است.فاده از برق در صنعت. صنایعی مانند کارگاه ها و کارخانه ها با است.فاده از تکنیک های سیم کشی برق صنعتی، از الکتریسیته است.فاده و آن را کنترل می کنند. لازم به ذکر است. که تکنیک های ذکر شده فقط مختص به صنایع نمی باشند و از همین روش ها در برق کشی ساختمان ها، اداره ها، بیمارستان ها و سایر مناطق خدماتی- رفاهی و تجاری نیز است.فاده می شود. برق کشی صنعتی علاوه بر بررسی شبکه سه فاز قدرت و تجهیزات آن، مانند ژنراتورها، ترانس های قدرت و موتورهای سه فاز، به روشن کردن موتور تک فاز از نوع دو خازنه به کمک دو خط نول و فاز و یک کلید صفر پرداخته می شود. در ادامه انواع

هنگام انتخاب کابل برق برای است.فاده در کابل کشی برق صنعتی دو عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: ظرفیت فعلی، که این با توجه به سطح مقطع هسته روی کابل تعیین می شود و محیط کار،  این ماده غلاف خارجی و عایق را تعیین می کند و باید به شرایط است.فاده از کابل توجه شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر