مشاوره و اجرا کابل کشی در شرق تهران

Cabling-1
Cabling-2



تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


کابل های برق جهت کابل کشی برق صنعتی و برای انتقال نیروی الکتریکی است.فاده می شوند و شامل سه جز اصلی هستند: یک یا چند هادی مسی یا آلومینیومی رشته ای یا جامد ، عایق و غلاف خارجی که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. آنها در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلفی در دسترس هستند که بسته به نصب مورد نیاز آنها متفاوت است..

به همین منظور و برای برآورده ساختن نیازهای کابل کشی صنعتی ، برخی از تولید کنندگان کابل ، کابل‌های به اصطلاح &#;اترنت صنعتی&#; را معرفی کرده‌اند. این محصولات اساسا کابل‌های اترنت خارج از شبکه COTS تجاری هستند که توسط یک لایه اضافی پوشانده شده‌اند. این نوع کابل اترنت دارای ویژگی‌های ناهموار خاصی است.، این موضوع به دلیل است.فاده از دو لایه پوششی ضخیم می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا است.فاده از این کابل‌ها در مقایسه با کابل COTS معمولی کمی سخت‌تر باشد.از دیگر معایب بکارگیری این نوع کابل‌ها نیز می‌توان به درجه حرارت بسیار محدود آن‌ها اشاره نمود.

یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در انتخاب سینی کابل برق، محل نصب در نظر گرفته شده برای آن است.. روشن است. که نصب سینی کابل در داخل ساختمان با فضای بیرونی آن تفاوت خواهد داشت و چنانچه هدف، نصب این محصول در فضای آزاد باشد، لازم است. شرایط آب و هوایی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نوع سازگار سینی کابل برای آن موقعیت گزینش گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر