مشاوره و اجرا کابل کشی در شمال تهران

Cabling-1
Cabling-2



از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

ابیات لوحه قبرِ داخل بقعه نشان می‌دهد که صاحب آن را همان پیر افسانه‌ای صنف قصاب دانسته‌اند. محله اطراف بقعه نیز جوانمرد قصاب نام گرفته و قصه جوانمرد قصاب برای مردم این محل، معروف و مقبره او زیارتگاه است.. مقبره‌های دیگری هم در برخی روستاها به نام جوانمرد قصاب وجود دارد [] و احتمال دارد همه آن‌ها مقبره‌هایی نمادین برای شخصیت افسانه‌ای جوانمرد قصاب باشند.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


این روش نیز یکی از مرسوم‌ترین گزینه‌های کابل کشی صنعتی به شمار می‌رود. داکت برای مواقعی به کار می‌رود که امکان ایجاد کانال در آن مکان وجود نداشته باشد. علاوه بر آن باس داکت زمانی بکار می‌رود که تعداد کابل‌ها نیز بیشتر باشد.

کابل های برق جهت کابل کشی برق صنعتی و برای انتقال نیروی الکتریکی است.فاده می شوند و شامل سه جز اصلی هستند: یک یا چند هادی مسی یا آلومینیومی رشته ای یا جامد ، عایق و غلاف خارجی که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. آنها در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلفی در دسترس هستند که بسته به نصب مورد نیاز آنها متفاوت است..

اجرا و هزینه سینی کابل برق با توجه به نوع محصول مورد است.فاده در هر موقعیت متغییر خواهد بود. لازمه انتخاب بهترین نوع این محصول، آشنایی با انواع سینی کابل می باشد. سینی های کابل برق در دسترس عبارتند از گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، سینی کابل رنگی، است.یل و پلاستیکی. این محصولات از فلزاتی ساخته می شوند که در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به طور کلی متریال مورد است.فاده در ساخت سینی های کابل آلومینیوم، فولاد و است.یل می باشد که به کارگیری هر یک از آنها دارای مزایا و معایب منحصربه فردی خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر