فروش کابل کشی در شهرک صنعتی شمس آباد

Cabling-1
Cabling-2



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


در موقع عبور کابل از چهارراه ها بهتر است. کابل را از داخل لوله عبور داده، به طوری که طول لوله به قدری باشد که تا اواسط پیاده رو کشیده شود. این لوله ها باید طوری به یکدیگر وصل شوند و در داخل یکدیگر قرار گیرند که در موقع کابل کشی و عبور از داخل لوله کابل به محل های اتصال لوله گیر نکرده و مزاحمت ایجاد نکند. در موقعی که کابل از داخل لوله ای رد می شود باید کابل را در محل ورود و خروج از لوله محافظت کرد تا در اثر لبه های لوله زخمی نشود و در ضمن با لوله تماس نداشته باشد. در موقع کابل کشی باید دقت کرد که هوا خیلی سرد نباشد، مثلاً در یخبندان نباید کابل کشی کرد، زیرا روپوش فیری کابل خورده می شود و می ترکد و در صورتیکه مجبور به کشیدن کابل در موقع یخبندان باشیم. باید کابل را قبلاً کمی گرم نمود. (معمولاً آنها را در اطاق های سربسته قدری حرارت می دهند)    جهت عبور کابل از یک طرف به طرف دیگر خیابان و یا عبور کابل از میدان ها و چهارراه ها همانطور که گفته شد از لوله های سیمانی مخصوص با لوله گالوانیزه بنام کانال کابل است.فاده می شود. این لوله ها یک سوراخه، دو سوراخه، سه سوراخه و یا چهار سوراخه ساخته می شوند. قطر سوراخ لوله ها باید حتما حداقل ٫۵ برابر قطر خارجی کابل باشد.

به همین منظور و برای برآورده ساختن نیازهای کابل کشی صنعتی ، برخی از تولید کنندگان کابل ، کابل‌های به اصطلاح &#;اترنت صنعتی&#; را معرفی کرده‌اند. این محصولات اساسا کابل‌های اترنت خارج از شبکه COTS تجاری هستند که توسط یک لایه اضافی پوشانده شده‌اند. این نوع کابل اترنت دارای ویژگی‌های ناهموار خاصی است.، این موضوع به دلیل است.فاده از دو لایه پوششی ضخیم می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا است.فاده از این کابل‌ها در مقایسه با کابل COTS معمولی کمی سخت‌تر باشد.از دیگر معایب بکارگیری این نوع کابل‌ها نیز می‌توان به درجه حرارت بسیار محدود آن‌ها اشاره نمود.

سلام وقت بخیر یه سوال خدمت شما داشتم من میخوام برای چاه کشاورزی جابه جایی بگیریم و و چاه جدید حدود ۵متر از ترانس برق فاصله میگیره من میتونم فاصله ۵متر را با کابل زیر زمین ببرم بدون این که ترانس رو جابه جا کنم و ترانس برق من هم ۵امپر کشاورزی هست ممنون میشم راهنمایی بکنید



( فروش ) های دیگر